Efes Pilsen - Panathinaikos Maçına Baretlerle Gidiyoruz!

2 Aralık 2010 Perşembe


Bilindiği gibi ULEB mafyası Batiste'nin yaptığı bu canice hareketi karşılıksız bıraktı. Böyle bir olaya ve bunu yapan insana nefretim büyük, ceza da verilmeyince nefretim daha da katlanıyor. Geçen hafta Union Olimpija maçında güvenlik görevlileri(!) nedeniyle yarım kalan protestomuzu iki hafta sonraki Panathinaikos maçında daha büyük bir şekilde yapmayı düşünüyoruz. Olaya tepkimizi yansıtan pankart ve dövizler hazırlayıp, Ozbolt maskelerimizi yüzümüze geçirip, baretler takıp maça gideceğiz.


Arkadaşlar 5 liraya baret satın alabileceğimizi söyledi. Liste yapıp, toplu halde baretleri temin etmeyi düşünüyoruz. Tek sorun ise baretleri içeriye sokup sokamayacağımız. Daha önce böyle bir girişimin olduğunu zannetmiyorum, salonun yönetmeliğinde de böyle bir kural yoktur sanırım. Baretlerle içeriye girmemizin bir sakıncası da yok, ancak Union Olimpija maçında şu aşağıda gördüğünüz pankartı içeriye almayan, zeki(!), kraldan çok kralcı güvenlik görevlileri söz konusu olunca haliyle olaya temkinli yaklaşıyoruz. Ancak ne olursa olsun, her şeye rağmen B ve C planlarımızı da yapacağız.



Pankartta "Adalet istiyoruz!" yazıyor. Güvenlik görevlileriyle geçen dialog ise şöyle:

-Pankartta bir şey yok, seni seviyoruz yazıyor sadece.

-Tamam onu anladım, İngilizce biliyorum ama bu resimde kan var, adam yukarıyı gösteriyor, şeytanın alametleri falan. Olmaz, bunu sokamayız içeri...







Bu olay sadece Union Olimpija taraftarlarının yaptığı aşağıdaki pankartı ile gündeme geldi, diğer takım taraftarlarının ilgisini çekmedi anlaşılan! Ne olursa olsun, biz Efes Pilsen taraftarları ve her şeyden öte basketbolseverler olarak bu olaya karşı kayıtsız kalmayacağız.

Protesto benim ve Emre'nin de yer aldığı Efesliler grubundan da kabul gördü. Bir aksilik çıkmazsa iyi bir kalabalık olacağımızı düşünüyorum. Şu anda hangi tribünde olacağımız, protestoyu nasıl gerçekleştireceğimiz belli değil. Detayları pazar günü oynanacak olan Türk Telekom maçından sonra netleştiririz. Eğer siz de bu protestoya katılmak istiyorsanız buradan iletişime geçebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder