Avrupa'da 4. Olduk!

12 Mart 2010 Cuma

Kazananın grup sonuncusu olmayacağı hatta bir sonraki sene 3.torbadan kuralara gireceği bir maçtı. Gemileri yaktıktan sonra sandalı kurtarma derdiydi belki de Efes için... Pianigiani'nin ise 200. galibiyetini alma derdiydi... Koç Ergin Ataman ve Thornton'un eski takımlarına karşı maçıydı...

Maçın detaylı analizine girmek istemiyorum. Efes Pilsen bugün galip gelseydi de yine detaylı bir analiz yapmazdım. Çünkü Efes Pilsen'i bugün böyle bir "prestij" mücadelesine çıktığını görmek beni fazlasıyla üzüyor. Zaten bakıldığında da sezonun bir çok maçıyla benzer özellikler taşıyan bir maçtı. Yine son dakikalarda kafa kafaya giden ama sonunda da kaybedilen bir maçtı. Yine MVP çıkardığımız bir maçtı...

Sezona Final "4" hedefiyle giren bir takımın Top 16'da grup "4." olması üzerine söylenecek pek fazla bir şey yok, şu aşamada. Bugün "prestij mücadelesini" de kaybettik. Son iki senede olduğu gibi...

Efes Pilsen hücrelerinin tekrardan oksijenle buluşmasını diliyorum...

Not: Aslında herşey o kadar kötü değil, hayırlara da vesile olduk. Bu maçtan sonra Simone Pianigiani'nin kariyerindeki 200. galibiyetinin karşısında Montepaschi Siena: 93 - Efes Pilsen: 87 yazıyor. Kariyerinde %85 gibi bir galibiyet yüzdesi var. Güzel bir yüzde yakalamış başarılı koç, tebrik ediyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder