I am President!

4 Şubat 2010 Perşembe

Maçın unutulmaz anlarından biriydi Ferdinando Minucci'nin sahaya girmesi. İlk defa şahit oluyorum bu tarz bir olaya. Çekirge gibi atlayıverdi sahanın orta yerine. Sonra da "Ben başkanım!" diyerek tehditler savurdu hakemlere. Sonrasında " Bi' daha da Abdi İpekçi'ye gelmem " demesini bekliyordum ama demedi. Heralde  sonraki senelerdeki olası bir FBÜ eşleşmesini düşünerek. :)


Bu aralar zaten başkanların (Nasıl seçildiklerini ben bilmiyorum ama Mahmut Uslu'ya sorabilirsiniz.) Efes Pilsen'e karşı bir antipatisi, kıskançlıkları ve çekemeyişleri var. Ferdinando Minucci de bu furyaya uydu. Haydi bakalım hayırlısı...



3 yorum:

Sarıkaya 4 Şubat 2010 11:45  

Yaa bi' de Sienalılar, Bolognalılar İtalya'nın en okumuş yazmış takımı hesapta! Ee tabi dallama başkanın yaptıkları bütün camiayı bağlamaz!..

Pınar İlik 4 Şubat 2010 12:34  

güzel yazı, eline sağlık :)

ny12da 4 Şubat 2010 22:46  

Eşeklik baki kalır lafı geldi aklıma... "President" olmak bazı şeyleri yok etmiyor...
Bu kadar kızmasının sebebini anlayamadım! "Hey dostum! Sorunun ne senin?" diysim gedli.

Yorum Gönder