Euroleague'de Gecenin Değerledirmesi (24 Şubat 2010)

26 Şubat 2010 Cuma

Cibona Zagreb: 94 - Olympiakos: 97
Salladı salladı ama yıkamadı Cibona yine. Bu kez diğer maçlardan farklı olarak son çeyreğe önde giremediler. Cibona'da sadece 6 oyuncu pozitif ranking üretebilmiş. Kadrolarının dar olduğunu yine resmiyete dökmüşler. Böyle olunca ancak maksimum mücadele göstermeniz gerekiyor.  Bazen o da yetmiyor işte. Jamont Gordon 40 ranking ile insan üstü bir performans gösterdi ve haftanın MVP'si oldu. Cibona bence bariz bir başarı göstermese de ben onları başarılı buluyorum bu sene. Genç, tecrübesiz ve düşük bütçeli ama gelecek vaad eden bir ekip. Seneye birkaç doğru hamleyle hedefleri büyük bir takım olacaklar bence...

Olympiakos ise 4/4 yaptı ve artık Top 16'nın en rahat takımı konumundalar. Teodosic yine damgasını vurmuş maça. Ribaund konusunda zorlandılar bu da skora etki etti. Maçın sonunu PAO'nun aksine oynamayı bildiler ve kazanan taraf oldular. Detaylı istatistikler burada.

Asseco Prokom: 88 - CSKA Moscow: 81
Prokom, CSKA'nın yumuşak karnını iyi yakalamış ve sürekli oraya çalışmış. Pota altında bitirmişler olayı. Eski dostlar Jagla ve Varda toplam 42 ranking elde etmiş. Pota altındaki ikiliye Logan ve Woods da katılınca istedikleri skorları bulmuşlar. Daha önce söylemiştim Prokom'un Malaga göre daha iyi bir takım olduğu. Yolları açık demiştim, yanıltmadılar beni.

CSKA cephesinde ise savunma sıkıntısı boy göstermiş. Pota altında ezilip ekstra performanslarda bulamayınca mağlubiyet kaçınılmaz olmuş. Sorun olmaz ama bu mağlubiyet toparlarlar... Detaylı istatistik burada.

0 yorum:

Yorum Gönder