Kasun & Nachbar , Pini Gershon'un Pimini Çekti! (Efes Pilsen:63 - Maccabi Tel Aviv:56)

25 Şubat 2010 Perşembe

Dün maçtaydım. Gerçekten en keyif aldığım maçlardan biriydi. Çok iyi seviyede bir mücadele vardı ve bu da benim müthiş keyif almamı sağladı.

Genel olarak Efes'in üstünlüğü ile geçen bir maçtı. Bunun ana sebebi Efes'in MTA'nin hızını kesip oyunu sete sete yönlendirmesiydi. Pota altındaki üstünlüğümüz sete set hücumda daha da ortaya çıktı. Kasun ile MTA pota altını oldukça zorladık. Kaya'nın da özellikle ribaund konusundaki mücadelesi gerçekten etkiliydi. Ribaund konusunda da sıkıntı yaşamayınca biraz daha kolay oldu kazanmak. İyi de savunma yaptık diyebilirim. Özellikle Nachbar bence maçın en çok mücadele eden oyuncusuydu. Rakocevic'in isteği, arzusu ise skora pek yansımadı ama Nachbar'ın da kendisini bulmasıyla çok daha iyi oyunlar sergileyeceğini düşünüyorum bu ikilinin.

Maçı kazanmamızın en büyük etkenlerinden biri de Shumpert'in bu kadar az süre alması oldu. Müsait pozisyonlarda olmasına rağmen 0/3 üçlük ve savunmada kaçırılan adamlar... Ergin Ataman bile tahammül edemedi aldı kenara.

Maçın yıldızlarına gelirsek ise kesinlikle Kasun ve Nachbar. Kasun hem ribaundları toplayarak hem de içeriden katkı vererek müthiş katkı verdi takıma. Nachbar'ın ise savunması ve mücadelesi ilaç gibi geldi.

Hep korktuğum son 0.5 periyot handikapını bu maç yaşamadık. Bunun sebepleri maç boyunca mükemmel bir mücadele göstermemiz ve seyircidi. Abdi İpekçi bu sezon en kalabalık maçlarından birine şahit oldu. Kopuk kopuk da olsa güzel bir atmosfer vardı. Savunmadayken ıslıklar var kornalar muazzamdı. Bunların etkisinin olduğunu düşünüyorum. Bunları efektif kullandığımız zaman direkt olarak skora yansıyor bence.

Hakemlere ve Gershon'a da bir iki satır açmak gerek. Gershon'un standartlarına göre sakin olduğu bir maçtı. Gerçi 40 dakika boyunca ona çalıştım ben, güzeldi ben keyif aldım en azından onu morarmış bir şekilde görmekten. Hakemler ise inanılmaz kötüydü... Hayır yani Alan Anderson'un bariz stepsi nasıl çalınmaz aklı sır ermedi. Karar değiştirmek vs eleştirilmeyi hakettiler.

Tabii gönül isterdi +10 olsun ama olmadı. İlginç sonuçlar alınabilir ama bizim dışımızdaki maçlarda biz kendi işimizi yapmalıyız ama öncelikle. Haftayı Real Madrid maçında da Abdi İpekçi'yi doldurmak gerek...

0 yorum:

Yorum Gönder