Burnovic & EFC & Emir Alkaş

27 Şubat 2010 Cumartesi

Takipçilerim bilirler herkesi bu oyuna teşvik etmişimdir hep. Çünkü en üst sıralarda hep Yunan, Sırp, Hırvat, Litvanyalı, İspanyol isimlerini görmekten sıkıldım. Yarışma, ödül falan bir yana basketbol kültürünü de ortaya koyuyor bu yarışma. Bu yüzden şiddetle öneriyorum tekrar tekrar.

Birkaç kere Dünya'da ilk 50'ye girmişliğim var bu oyunda ama ciddi bir şekilde oynamadığımı söyleyebilirim. Hatta açıklandığı anda bile bakmıyorum sonuçlara. Sabah baktım yine. Bir de ne göreyim? Dünya 6.sı olmuşum 215.1 puanla. Türkiye'de ise açık ara 1. olmuşum şu takımımla.

İnceledim durdum moraller yerinde olunca. Türkiye listesindeki bir isim hiç de yabancı gelmemişti:  " EAlkas" 

Daha önce birkaç koçun bu oyunu oynadığını öğrenmiştim ama bire bir şahit olmamıştım. Belki de Emir Abi çok daha önceden beri oynuyordur ama ben yeni farkettim. Bu hafta Türkiye'de 8. olmuş. :)
Not: Fotoğrafların üzerine tıklayarak büyültebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder