Basketbol Bloglarına Yeni Bir Soluk: Pınar İlik

26 Şubat 2010 Cuma

Pınar İlik... Boxer dergisi editörü ama aynı zamanda basketbola da gerçekten büyük ilgi duyan bir basketbol sever.

Basketbola gönül verenleri her zaman takdir ettim ama bir kadının basketbola gönül vermesini çok daha fazla takdir ettim. Bu anlamda Türkiye'nin ilklerinden biri olduğunu düşünüyorum Pınar'ın. Ama itiraf etmeliyim çok uğraştırdı beni. :) Çok didindim ama en sonunda pes ettirdim arkadaşımı.

Evet, anladığınız üzere Pınar İlik artık burada olacak. Zaman zaman, vakit problemini aştığında bizlerle beraber olacak. Eminim ki bizlerin göremediği pek çok şeyi yakalayacak. Pınar'ın blog dünyasına yeni bir soluk getireceğini düşünüyorum ve pek çok insanın bu düşüncede olduğu inancındayım.

Hoşgeldin arkadaşım... Burası artık benim olduğu kadar senin de. Alışma anlamında belki zorluk çekebilirsin ama ben hep senin yanında olacağım. Güzellik getirdin blog dünyasına...

3 yorum:

wasali,  26 Şubat 2010 15:52  

Tebrik ederim yılın transferi bence

agopist 26 Şubat 2010 16:11  

Pınar İlik'in yazıları basılsa bayimden ısrarla isterdim. Ama Boxer dergisi olduğundan utanıp isteyemiyordum:) Tebrikler..

sencer,  26 Şubat 2010 20:32  

tebrikler pınarcım güzel yazılarının devamını bekliyorum...

Yorum Gönder