Eğlenceli bir takım: Erdemirspor

23 Ocak 2010 Cumartesi


Geçen hafta tatilimi yapmak için ailemin yanına Kdz.Ereğli'ye gitmiştim. Erdemirspor - Kepez Bld. maçı da bu tatilin bonusu oldu. Uzunca bir süredir bu salonda maç izlememiştim. Fırsat bu fırsat diyip erkenden de gittim salona. Maç öncesi ısınmaları da izlemek huyumdur zaten, oldukça keyifli olur bazen de bir o kadar stresli...

Salonu dolduran Kdz.Ereğli seyircisine de teşekkür etmek gerek. Normal bir lig maçı olmasına rağmen boş yer yoktu Erdemir Spor Salonu'nda... Seyirci bu olayın tuzu biberi. Onlar oldukça basketbolun kalitesi artıyor, kalite arttıkça seyirci daha da zevk alıyor...

Basketbolu bilmiyor olabilirsiniz efendim, hiç önemli değil ama bir kere şu güzelim salonlara gidiverin. Elbet o salonlarda "Ribaund ne? Steps ne?" diye sorduğunuzda size bunları açıklayabilecek birilerini bulacaksınız. Gerçekten pişman olmayacaksınız, ben garanti ediyorum...

Erdemir'de çok güzel bir hava var bu sene. Ahmet Çakı'nın olayın içinde olduğu nasıl da belli... Takım, teknik ekip, yönetim ve taraftar gayet güzel bir şekilde birlik olmuşlar, basketbolu yaşıyorlar bu güzelim şehirde... Takım da iddialı bu sene, aman nazarım değmesin diyorum. :)

Fotoğraf Erdemir - Kepez Bld. maçından. Maç öncesi takım ısınırken sıkça görebileceğiniz sahneler bunlar Erdemir cephesinde...

Leon Williams maçtan önce masör arkadaşımızın yardımıyla bacaklarını esnetiyor...

Ahmet Çakı'nın yardımcılığını yapan Yakup Sekizkök hocamız ise istatistiklerle oldukça haşır neşir. Belli ki bir ayrıntı yakalamaya çalışıyor...

Nathan Funk ise önce bu resimde de görüldüğü üzere kollarını esnetiyor, sonra da orta sahadan tek eliyle isabetli şutlar atıyor... :)

Seviyorum bu kulübü, neşemiz ve başarılarımız eksik olmasın...

Not: Unutmadan notumu düşeyim... Maçta herkesde Erdemir forması vardı, gerçekten güzel görüntülerdi. Nasıl elde edilir bilmiyorum ama ben de bir tane istiyorum... :)



0 yorum:

Yorum Gönder