Maccabi’yi İstanbul’da 19-20 Sayı Fark İle Yenebiliriz

12 Şubat 2010 Cuma

Bir kaos ortamı yaratılmak istenen şu anda en mantıklı açıklama Ergin Ataman'dan gelmiş. Ergin Hoca'nın açıklamaları kulübün resmi sitesinde yayınlandı. Hocanın açıklamaları şöyle:

“Maçın genelini taktik olarak istediğimiz tempoda oynadık. Bizim açımızdan en tehlikelisi, Maccabi Tel Aviv'e, Nokia Arena'da tempo yaptırmaktı. Skoru ve tempoyu düşük tutarak maçın son üç dakikasına kadar istediklerimizi yaptık. Ancak son üç dakika içinde üst üste top kayıpları yaptık ve İsrail ekibine, organize olmayan, çabuk atış imkanı verdik. Hızlı hücumlarla bir anda çok suni bir fark oluştu. Tabi ki çok yazık oldu. Çünkü Maccabi Tel Aviv'in kesinlikle bizden iyi oynadığını düşünmüyorum. Maccabi’yi İstanbul'da 19-20 sayı farkla yenerek, gruptan çıkma yolunda avantaj yakalayacağımıza inanıyorum. Çünkü İstanbul'da, Nokia Arena'dan çok daha ateşli bir atmosfer yaratacağımızı düşünüyorum. Biz Maccabi Tel Aviv'den çok daha iyi ve kapasiteli bir takımız. Rakibimizi İstanbul'da, buradaki maçtan daha farklı bir skorla yeneceğimize inanıyorum. 19-20 sayı farkla bir galibiyet bekliyorum. Bu da bize tur atlamak için çok ciddi bir avantaj oluşturur."

Harfi harfine katılıyorum bu açıklamalara. Efes Pilsen bu yenilgiyle büyük bir avantajı kaçırdı ancak ama çok da bir kaybın olduğunu düşünmüyorum sadece ev sahiplerinin kazanabildiği bu grupta. Hocanın da dediği gibi İstanbul'daki maçta 10 sayıdan daha büyük bir farkla kazandığımız zaman Maccabi Tel Aviv'e karşı bir avantaj elde ederiz. Real Madrid maçı da keza öyle. 2/2 yapılırsa Siena'yı ziyaret etmek bizlere farz olur!  

Son yarım periyotlardaki düşüşlerimiz deplasmanda daha çok göze batıyor. Bunları güzel bir atmosferle evimizde minimize edebiliriz. Takım yoluna devam ediyor, desteğe devam...

0 yorum:

Yorum Gönder