Erdemirspor - GSCC (76-74)

7 Şubat 2010 Pazar

Bugün Erdemirspor - GSCC maçındaydım. Daha önce de belirttiğim gibi, Ereğli'de olduğum zaman kaçırmıyorum Erdemir'in maçını. Bugün de öyle oldu gittik salona...

Maç öncesi gayet keyifli bir maç olacağını dile getirmiştim Facebook hesabımda "Cumartesi günü saat 13.00'da Erdemirspor - GSCC maçı var! Haftanın en güzel maçlarından biri olacaktır. Gelebilen bu fırsatı kaçırmasın, gelemeyen de Spormax'dan canlı olarak izleyebilir... ;) " diyerek...

Zaten Ahmet Çakı ve Cem Akdağ gibi iki önemli koçu bir arada izlemek ayrı bir keyifti benim için. Maç GSCC gayet etkili başlamıştı. İlk periyodu 15-23 önde kapattılar. 2. periyot Erdemir oyuna biraz daha ağırlığını koymaya çalıştı, bir nebze gerçekleştirebildi bunu ama yarıyı 37-42 geride kapattı. GSCC'da Rancik, Jasaitis ve Wilkinson gayet etkili isimlerdi. Erdemir'de ise Kone alışılmışın aksine etkiliydi gayet bu maç ancak tabi yine basit hatalarını yapmayı ihmal etmedi. Hatta Ahmet Çakı yarı bittikten sonra 2-3 dakikalık özel bir konuşma yaptı kendisiyle sahanın ortasında. En sonunda "Yok..Anlamıyacaksın beni.." dedi ve pes etti, tribünden yanlış algılamadıysam. :)

3.çeyrekte de yine GSCC bir adım daha öndeydi hep. Erdemir adına Hakan Köseoğlu'nun top kayıplarını izledik bol bol... Ama çok güzel asistleriylede bir yandan büyülüyordu. Erkan Veyseloğlu ufaktan sazı eline almaya başlamıştı. Derken 4.çeyrekte Erdemir iyiden iyiye savunmayı sertleştirdi, sadece 10 sayı yedi. Erkan ve yabancılar devreye girince maçın bitimine 1.5 dakika kala skoru 76-70'e getirdiler. Sonrasında basit top kayıpları ile GSCC'ı ümitlendirdiler. Son 20 saniye 76-74 öndeydi Erdemir ancak hücum sırası GSCC'daydı. Erdemir savunması burda önemli bir sınav verdi ve bu sınavdan başarıyla ayrıldılar. Yine müthiş bir heyecan duydum, eğlendim. Galibiyette emeği geçen oyuncuları, teknik ekibi, taraftar kısacası herkesi tebrik ediyorum...


SALON: Erdemir

HAKEMLER: Mehmet Keseratar- Uğur Özen- Sinan İşgüder

ERDEMİR (76): Melih Yıldız, Nathan Adam Funk 14 (4 ribaund-5 asist), Erdal Bibo (2 ribaund), Hakan Köseoğlu 4 (2 ribaund-11 asist), Alex Raymond Gordon 2 (2 asist), Mohamed Deba Kone 17 (9 ribaund), Leon Vernon Williams Jr 11 (12 ribaund-1 asist), Erkan Veyseloğlu 21 (5 ribaund-1 asist), Nihat Emre Ekim 7 (3 ribaund)

GALATASARAY CAFE CROWN (74): Darius Myron Washington 12 (2 ribaund), Caner Topaloğlu 9 (2 ribaund-1 asist), Rıfat Murat Kaya, Michael J Wilkinson 12 (8 ribaund-1 asist), Polat Kocaoğlu 3 (2 ribaund), Radoslav Rancik 14 (1 ribaund-1 asist), Evren Buker 6 (6 ribaund- 6 asist), Fikret Can Akın 3 (1 ribaund-1 asist), Simas Jasaitis 15 (5 ribaund-1 asist),

1.PERİYOT: 15-23
2.PERİYOT: 22-19
3.PERİYOT: 19-22
4.PERİYOT: 20-10

0 yorum:

Yorum Gönder