Bir Görüş #1: "3 Senedir Alttan Alınan 5 Numara Dersi"

6 Ekim 2010 Çarşamba


Yazı, Efesliler.com forumundan çok sevdiğimiz bir ağabeyimiz olan Thom_Yorke'dan. Okuyunca bir taraftan Dwayne Jones'u falan düşünüyorum bir taraftan da çoğu arkadaşın "düğünümde bile oynayamaz" dediği Andrew Wisniewski'yi. Fazla yorum yapmaya gerek yok, yazı gayet güzel bir özet taşıyor, altına imzamı da atıyorum haliyle.Yazı forumda yeni bir 5 numara gelsin, Kasun gitmeseydi, Kasun gelsin gibi cümlelerle geçen sohbetin üzerine geldi. Bir tek başlık benim, onun dışında direkt olarak kopyalıyorum yazıyı:

"Kasun'un gitmesi, gelmesi, vs. önemli değil arkadaşlar.

Bu yönetim 2 sene önce Kasun'u aldığında adamın bir yedeği yoktu. Müzmin sakatımız Kasun sakatlanınca pivotsuz bir EL sezonu geçirdik ve tarihimizde ilk kez EL'de Top-16 göremedik.
Sezon sonunda Ataman'ın "Tek pivotla sezona başlama kararımız hatalıydı" demecini çok net hatırlıyorum. Ama bu ders yetmemiş ki geçen sene de sezon öncesinde yine tek Kasun ile başlayacaktık. Gönlüm ceza alınca sezonun başlamasına kısa süre kala yerli rotasyonu için Kuqo alındı. Baktık olmayacak son dakika transferiyle, sadece EL'de oynayabilecek Santiago alındı. Yine kısa rotasyonu yabancılarla doldurulmuş, yabancı uzuna TBL kadrosunda yer kalmamıştı.

Bu seneye geliyoruz: Aynı hata tekrarlanıyor (demek ki olayın Ataman ile alakası yokmuş!!). Yine tek yabancı pivot ve onu yedekleyebilecek tek bir yerli pivot dahi yok... ve yine tek pivotumuz da sakatlanıyor... ve biz yine sadece EL'de oynayabilecek yeni bir yabancı pivotun muhabbetini yapıyoruz.

Bu yönetim ne yapıyor? Bu adamların aklı nerede?! Bizim gördüğümüzü 3 yıldır göremiyorlar mı? Tuncay Özilhan herhangi bir şirketinde veya bankasında 3 sene sürekli aynı hataları yapan bir yöneticisini şirketinde tutar mı? Bu kadar yatırımın heba olmasına göz yumar mı? Gerektiğinde masaya yumruğunu niye vurmuyor? Wisniewski saçmalığı yerine adam gibi 2. bir pivot niye zamanında alınmadı?

Göz göre göre bizi yine hüsran bekliyor!! Kızgın "

Yorum Gönder