Konuşan Fotoğraflar

22 Şubat 2010 Pazartesi

Blog konusunda hiç beklemediğim insanlardan hiç beklemediğim kadar güzel geri dönüşler geldi. İnanılmaz bir mutlulukmuş bu. Blog olayına girişirken gerçekten bir amacım yoktu, kendimi ifade etmekten başka. Şu kadar kişi okusun, şu kadar takipçim olsun falan demedim hiçbir zaman ama bu geri dönüşler benim üzerimdeki sorumluluğu hatırlattı bana. Karar verdim. Daha fazla vakit ayıracağım, söz. Bir de bir kaç yenilik gelecek. Zamanla olacak tabi bu. Malum okul falan. Neyse efendim çenem düşmeden bu ilk yeniliğimizi takdim edeyim size: Konuşan Fotoğraflar

Her hafta, Pazar ya da Pazartesi günü bir fotoğraf paylaşmak sizinle. Bu hafta ilk açılışı birkaç fotoğrafla yapacağız ama. Fotoğraflar rakibi Panathinaikos'u bu sene parçalayan Olympiakos'dan. İlk fotoğraflar geldi ama az sonra gelecekler konuşan cinsten. :)

0 yorum:

Yorum Gönder