Efes Pisen Forma Organizasyonu

1 Şubat 2010 Pazartesi

Efes Pilsen formasını bulmakta zorlanan arkadaşlardan oldukça fazla tepkiler aldık ve bunun neticesinde de yeni bir forma organizasyonu düzenledik. Düzenldiğimiz bu organizasyon ile takımımızın bu sene giydiği orjinal AND1 formalara sahip olabilirsiniz...


Formaları istediğiniz renk, istediğiniz beden, istediğiniz numarada yaptırabilir ve istediğiniz ismi (kendi isminiz&nickiniz de dahil olmak üzere) formasınızın arkasına yazdırabilirsiniz.



Renk= Lacivert, Beyaz, Arjantin Mavisi


Fiyat= Fiyatlar ise şöyle; Sadece üst 50 lira, Üst+Şort= 70 lira.


Müracaat: http://www.efesliler.org/
 
 
Not: Görüş, öneri ve yardım istekleriniz geri çevrilmeyecektir.
 

2 yorum:

PinkMist 5 Ekim 2010 20:53  

Ben su an bu formalardan almak istiorum hala gecerli mi acaba ve nerden alabilirim veya nerden ulasabilirim satanlara

burnovic 5 Ekim 2010 21:48  

@PinkMist

Sizinle daha önce twitter üzerinden konuşmuştuk. Şu an için bu formalardan alabilme şansınız maalesef yok. Ancak belki geçtiğimiz sezonun formaları And1 mağazalarında halen daha satılıyor olabilir, kalmadı diye duydum ben ama şansınızı deneyin isterseniz. Yeni sezonun formaları için ise yakın bir tarihte forma organizasyonu yapılabilir. Yine buradan duyururum ben zaten.

Yorum Gönder