The Others

26 Ocak 2010 Salı






Önce dedikodular çıktı yerli oyuncular ile yabancı oyuncuların ayrı takıldıkları, birbirlerinden hoşlanmadıkları hakkında. Sonra ise sosyal paylaşım sitelerindeki dialoglar geldi... "Acaba mı ?" derken Fehmi Özgüler imzalı bu fotoğraflar olaya son noktayı koydu.


Yerli oyuncular çok keyifli, gülerek poz vermişler hepsi.Son fotoğrafta birbirlerine sıkı sıkı sarılmışlar, aramıza kimseyi almayız dercesine.

Nachbar'a dokunsan ağlayacak sanki. İlk fotoğraf karesine alınmamış bile...

Kasun ve Santiago acaba yollanır mıyım diye düşüyor heralde, belli kafalar başka yerde. Rakocevic ise gayet ciddi.

Yeni transfer Popovic olan bitenlere anlam veremiyor, nereye geldim ben der gibi.


Küçüktüm Koraç Kupası'nı aldığımızda... Finar Four'larla büyüdüm ama. Üst üste şampiyonluklarla... Daha önemlisi birlik ve beraberlik içinde olmanın asil duruşunu örnek alarak büyüdüm. Birlikte olmanın heyecan ve çoşkusunu ve başarıya olan katkısını...

Şimdi bu fotoğraflardan yola çıkıp benim komplo teorileri ürettiğimi söylemekte serbestsiniz...

Not: Fotoğrafların üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.

3 yorum:

Adsız,  26 Ocak 2010 18:14  

Benim inanasım gelmiyor böylesi saçma şeylere. Ne o öyle ilk okullardaki halk oyunları ekipleri gibi gruplaşma falan... İnatla; bunların olduğuna inanmayacağım. Bukadar değerli oyuncuya sahip bir takımda gruplaşma olamaz... En azından olmamalı...
Eğer olmuşsa (inanmıyorum ama) bunda bence etkili ve yetkili kişiler Ergin Ataman ve takım kaptanıdır. Onlar sorumlusudur bence... Koskoca Efes'te böyle söylentilerin olması çok kötü ve düşündürücü..

Adsız,  26 Ocak 2010 18:31  

Sevgili Burnovic,
herhalde fotografi ceken arkadas Türkce bir espri yapmistir. Bizimkiler de buna tabii ki gülmüslerdir... Yabancilar da öyle aval aval bakmislardir... :)
Yarin hepsi cikip canavar gibi oynarlar, hic canini sikma... Mademki Top 16 ya kaldik, hakkini vermek lazim artik... baska birsey demiyorum

Ahmet Karadag

Oğuz 26 Ocak 2010 19:00  

valla çok iyimser yorumlar olmuş yazıya..
ama ben burnovice katılıyorum bu yazıda. ters giden birşeyler var gayet net. kaldı ki bu oyuncular maçlarda da birbirlerini hiç motive etme derdinde değiller.. göz teması bile yok aralarında.

Yorum Gönder