Santi-ago !

3 Aralık 2009 Perşembe

Transfer olduğunu duyduğumuz da gerçekten çok sevinmiştim.Kariyeri ve tecrübesi ile takıma çok katkısının olacağını düşünmüştüm.İhtiyaç olunduğu anda imdadımıza yetecekti.Euroleague'de enerji ve tecrübesi ile bizi bir üst seviyeye taşıyacaktı...Ama olmadı, olmamıştı... Hatta transferi bile gündeme gelmişti ama o gitmedi...

Bugün de Kaya'nın dörtlemesinden sonra Ergin Ataman onu oyuna aldı.Her zamanki gibi duygularını dışa vurmadan buz adam gibi girdi oyuna...Ama sahada kaldıkça o buz adam ısındıkça ısındı..Her yaptığı hareket olumluydu.Kusursuzca, hayallerimizdeki gibi oynuyordu.O oynadıkça biz coştuk, biz coştukça o oynadı.Yavaş yavaş ısınan o "buz adam" bu akşam patladı ve Rytas'ı darmadağın etti... 17 sayı , 6 ribaunt , 2 blok ile oynadı.6 tane de faul yaptırdı kendine.Tıpkı eski günlerdeki gibi oynadı.Geçmişten bize bir kolaj sundu resmen tam da ihtiyacımız oldu anda... İşte beklediğimiz Santiago buydu!

Maç sonunda ise BJKCT maçı çıkışı Santiago ile dialogumuz geldi hemen aklıma.Tam arabasına binmek üzeriydi ki seslendim birden.Santiago diyip...El salladım, aynı samimiyette o da karşılık verdi.Sonra Türkçe olarak "Öpüyorum Santiago'cuğum" dedim.. :)  O da teşekkür etti haliyle... Valla bu maçta olsaydım da yine maç çıkışı bulurdum onu.Bu sefer Rakocevic'in-maçın diğer yıldızı- omzuna çıkarak bilmiyorum yetişebilir miyim ama alnından öperdim! Bence benim gibi öpmesi gereken bir insan daha var o da Ergin Ataman.

Sonuç olarak sadece maçı 8 sayıdan fazla bir farkla kazanmakla kalmadık Santiago'yu ve Rakocevic'i de kazandık...Rako'nun da form tutması çok önemliydi bugün.İyi oynamasından çok hırslı bir mücadele göstermesi bence çok daha sevindiriciydi. Yabancılarımız yavaş yavaş form tutuyor.Kuşkusuz bu durum Bercy yolunda çok önemli...Bugün Santiago imzasını attı bence Final Four defterinin köşesine...Bakalım devamı gelecek mi?..


0 yorum:

Yorum Gönder