Üç... İki... Bir... Kayıt!

22 Kasım 2009 Pazar

Merhabalar...

Kendimi daha fazla ifade edebilmek ve sizlere bildiklerimi daha iyi bir şekilde aktarabilmek adına böyle bir işe kalkıştım...

Giriş konuşmalarını pek sevmem ama kısaca bu sayfada neler olacak onları aktarıyım size...

Efendim öncelikle bu sayfada Efes Pilsen olacak... Efesliler olacak... Dolu dolu basketbol olacak... Özellikle Euroleague... Onun haricinde ise ordan burdan, diğer sporlardan, müzik, sanat vs. konuşabiliriz... Bunlar şu anki planlarım. Umarım gerçekleştirebilirim, tabii zamanla da mücadele edeceğimi şimdiden belirtmek isterim. :)

Şimdilik bu kadar... Tekrar Merhaba.. :)

6 yorum:

enbiyaakbulut 22 Kasım 2009 14:33  

hadi bakalım hayırlı olsun

Sarıkaya 23 Kasım 2009 15:28  

Burhancığım Allah yardımcın olsun.

Oğuz 23 Kasım 2009 15:58  

hoşgeldin. hayırlı olsun.
daha çok efes daha çok efes :))
biletler de süper nostalji oldu eline sağlık

saLsa 23 Kasım 2009 16:06  

Haydi rastgele kardesim..

saLsa

burnovic 24 Kasım 2009 12:08  

@oksijen , @hasanerdem
Teşekkür ederim.Umarım hayırlı oluruz.. :)


@Oğuz Yılmaz
Hoşbulduk.Teşekkür ediyorum..Olacak merak etmeyin.. ;)


@Sarıkaya
Önder Abi teşekkür ediyorum.Sizlerle daha iyiye diyorum.. :)

@saLsa
Teşekkürler Üstad. ;)

Burnovic

Yorum Gönder