Arjantin Mavisi

24 Kasım 2009 Salı

Blogu oluştururken epeyce düşündüm renkler ve tema hakkında...Evet bu blogda sadece Efes Pilsen olmayacak belki ama Efes Pilsen benim hayatımın en önemli parçalarından bir tanesi , belki de en önemlisi...İşte o yüzden renkler konusunda da Efes Pilsen renklerine bağlı kalmak istedim.

Her ne kadar mavi ile karıştırılsa da bizim renklerimiz Lacivert - Beyaz.Ancak bu sene yönetim buna biraz daha farklı bir bakış açısı getirerek " Arjantin Mavisi " formalar tasarlattı.Bu da tabi tartışmaları beraberinde getirdi... Ben ise bu rengi beğenip 3. tercih olarak " Arjantin Mavisi " formaların kullanılmasından yana olanlardanım.

Blogu ilk tasarlarken lacivert ağırlıklı tasarlamaya çalıştım.Ancak itiraf etmeliyim ki beceremedim , çok koyu ve yorucu bir tasarım oluştu.Haliyle bunu beğenmeyip biraz daha açık tonlar kullanmaya çalıştım ve Arjantin Mavisi'nde karar kıldım bu , seneki formalara ithafen.Özellikle yakalardaki kırmızı renginin çok yakıştığını düşündüğümden burdaki başlık renklerini de kırmızı yaptım.Açıkcası benim hoşuma gitti...Umarım " Arjantin Mavisi " takıma da , bloga da uğur getirir...

Sizin de görüşlerinizi şiddetle merak ediyorum... :)

Eee fotoğrafsız da olmaz hani...Fotoğraf Serdar Ocaksönmez imzasını taşıyor... :)




1 yorum:

Özlem,  24 Kasım 2009 22:43  

Bu konunun fotosuna bakıyorum ve baştaki fotoya bakıyorum, o kadar açık ve net ki bizim renklerimiz Lacivert-Beyaz.

Bütün takımlar içinde aynı şeyi düşünüyorum ben; ne gs turuncu ne fb turkuaz kullanmamalı ;)

Yorum Gönder